blitzradar, mortal strike och killingbabe

 
Igår hade jag en så himla bra kväll!! Jag, Alice och Rasmus åt middag på max. Sedan skulle vi försöka hitta på något att göra så vi bestämde oss för att singla slant för vilket håll vi skulle gå. när vi gick runt där på stan så kom vi fram till megazone och valet var ju självklart att vi skulle spela lite LAZERDOME! Men det fanns ingen ledig tid förrän 22.30 så vi skulle döda tid i två timmar.
 
Hemmakväll blev målet (även fast slanten inte tyckte det). På väg ut från hemmakväll så började det plötslig pipa. Jag sa då till killen i kassan att "jag har betalat för den här" och höll upp min festis (som jag hade betalat för). Men killen i kassan sa att den ändå inte var larmad. Alice fick lite panik och killen i kassan ba "då kollar vi väskan" men  hon hade inte stulit något och jag och rasmus hade inte heller gjort det. Men det var ett mycket rolig händelse från kvällen.
 
Vi gled runt lite innan det var dags för... LAZERDOME!! Jag aka Mr. T aka Killing babe, Alice aka Iceman aka Blitzradar och Rasmus aka Macgyver aka Mortal Strike vs några randoms. Vi vann i första omgången (även fast jag kom 10/12) och i andra omgången kom vi tvåa men vi äger ändå! 
 
Tack och bock för den bästa och roligaste lördagskvällen! Ni är bäst!!!

Kommentarer
Postat av: Mortal Strike

GTL <3

2012-10-14 @ 16:10:07
Postat av: Matilda Lindroth

Gud så kul!!

2012-10-14 @ 16:26:07
URL: http://www.matildaz.nu
Postat av: mormor

Fattar inget men kul verkade Ni ha, kram mormor

2012-10-16 @ 08:15:00
Postat av: Anonym

gtl<3

2012-10-17 @ 16:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0